A karbantartási munkákat akár speciálisan kialakított műhelyünkben, akár az ügyfél telephelyén, képzett technikusaink segítségével végezzük el. Legyen szó egy gyors és egyszerű szervizelésről, vagy akár egy bonyodalmasabb probléma megoldásáról, ránk mindig számíthat.
Biztosított szolgáltatásaink
Garanciális szerviz
A garanciális időszak alatt a termék gyártási hibájára visszavezethető meghibásodásokat térítésmentesen, ügyfeleink igényeinek leginkább megfelelve, a lehető legrövidebb időn belül javítjuk. Természetesen abban az esetben is vállaljuk a javítást, ha nem megfelelő kezelés miatt hibásodik meg a termék, ilyenkor azonban a javítás költségeit az ügyfél fizeti. Ezek közé tartozhat a használt lézernyomtató, vagy az egyéb okok miatt meghibásodott berendezés is
Garanciális időszakon túli szerviz
A jótállási időszak utáni szervizelést minden esetben az eszköz állapotfelmérése előzi meg, mely alapján pontosítani lehet a cserélendő alkatrészeket. Kollégáink folyamatosan részt vesznek a Domino által szervezett tréningeken, így mindig a legfrissebb információkkal rendelkeznek a javítási folyamatokat illetően, így a Domino berendezéseknél sosem keletkeznek nyomtatással kapcsolatos problémák.. Szakértő technikusaink alaposan megvizsgálják és felmérik a nyomtató eszközöket, majd a legjobb megoldást kínálva javítják a berendezéseket.
Szakmai tanácsadás
Ingyenesen elérhető telefonos/e-mailes konzultáció is igénybe vehető szakembereinkkel. Ha bármilyen kérdése van az ipari nyomtató berendezésekkel kapcsolatban, vegye fel a kapcsolatot hozzáértő kollégáinkkal, akik telefonon vagy személyesen is tudnak segíteni.
Cserélje le régi nyomtatóját egy új Domino eszközre!
Vállalkozását egy olcsó nyomtató berendezéssel kezdte, de mára már nagy teljesítményű eszközökre van szüksége? Nálunk számos iparágban használt jelölő berendezések megtalálhatók, amelyek multifunkcionálisak és könnyen beüzemelhetőek. Ha bármilyen kérdése van ezzel a szolgáltatással kapcsolatban, akkor kérjük, hogy keresse értékesítő kollégáinkat.